A nivell de continguts: 30%
- Observar i identificar sers vius en funció del regne a què pertanyen, per mitjà de l’ús de material visual.
- Identificar i explicar les diferències entre éssers vius i éssers inerts.
- Identificar l´estructura del éssers vius: cèl-lules, teixits, òrgans, aparells i sistemes.
- Observar i identificar les característiques i classificar els éssers vius en regnes.
- Identificar i explicar les relacions entre els éssers vius.
A nivell de procediments: 40%
Treball diari a classe, en activitats
proposades per el professor i per els seus companys, exposicions oral,
participació activa.
A nivell de actitud: 30%
Assistència a classe i participació
activa en totes les activitats, esforçar-se per utilitzar el valencià,
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTCwAahlIjyDbtzh4Xb-NknZvjkmuITOcOtLhnL0txnphM0NJbzX89Ns7usfozTXdglerPAvBjLNMz9/pubhtml
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.