Avaluació




A nivell de continguts: 30%

  • Observar i identificar sers vius en funció del regne a què pertanyen, per mitjà de l’ús de material visual.
  • Identificar i explicar les diferències entre éssers vius i éssers inerts.
  • Identificar l´estructura del éssers vius: cèl-lules, teixits, òrgans, aparells i sistemes.
  • Observar i identificar les característiques i classificar els éssers vius en regnes.
  • Identificar i explicar les relacions entre els éssers vius.

A nivell de procediments: 40%

Treball diari a classe, en activitats proposades per el professor i per els seus companys, exposicions oral, participació activa. 

 

A nivell de actitud: 30%

Assistència a classe i participació activa en totes les activitats, esforçar-se per utilitzar el valencià,






https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTCwAahlIjyDbtzh4Xb-NknZvjkmuITOcOtLhnL0txnphM0NJbzX89Ns7usfozTXdglerPAvBjLNMz9/pubhtml

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.